I'm just a mess

Försöker få perspektiv på mitt liv.. på mitt mående, på mina val... Aldrig vart mer förvirrad känns det som. Ibland vill jag backa och ibland vill jag framåt.
 
Hur mkt känslor kan man bära inom sig egentligen? På riktigt på en dag känns det som jag går igenom alla olika känslor 10 ggr om just nu..  Rädsla, oro, glädje, ilska, längtan, saknad, ånger, ensamhet, motivation, undran, beslutsamhet, lugn och sen ibland nästan panik. Det är så lätt att hålla en fasad. På automatik svarar man "Allt är bra med mig". Men ingen har en aning. 
 
Jag är ändå stolt över att jag vågar stå upp för min känsla. Göra det som är rätt för mig här och nu. Vart det sen leder eller om det är/var rätt väg att vandra kan bara tiden visa mig... 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0