Vila i frid

Min älskade fina mormor. Livet tar så oväntade vändningar. Tänk om jag hade ringt dig i tisdags när jag satt i bilen och tänkte på att det gått flera veckor sedan vi sågs eller prata, sedan du träffade Millie och Elliot. Och nu får jag aldrig höra din röst igen och du får inte vara med och se när min änglar växer upp. 


Jag kan verkligen inte förstå att du är borta. 

Jag är så ledsen att jag inte kunde ta mig tid att ringa dig eller träffa dig oftare än vad jag gjort på senaste tiden. Livet springer iväg och senadte tiden har mycket fått stå tillbaka där ibland du ocj morfar. Men jag har lärt mig nu att inte låta nått komma ivägen för nära och kära. Livet är för kort. 

Du var i alla fall med och firade Millie och Elliot på deras tre års dag, det var sista gången vi sågs. De minns det också. De vill inte att du ska åka till himlen men jag lovade dem att vi träffar dig snart igen. Millie har pärlat ett armband du ska få ta med dig till himlen. 

Älskade mormor. 

Tack för alla minnen, för alla somrar jag tillbringade med dig och morfar. 

Du fattas mig. 



lars
2017-09-16 @ 08:18:14
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Beklagar verkligen.
En sak jag brukar göra när jag inte "hunnit" med någon som går bort.
Jag skriver ett brev om mina tankar och det jag känner med Tex min mormor. Tänder ett ljus. Jag gör detta kanske flera kvällar och fyller på mina känslor i brevet.
För mig så känns det mycket bättre efter detta.Sinnesro med mormor
Sedan bränner jag upp brevet




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0