Vad hände?

Sjuk!
Jag är sjuk!
 
Hur kunde jag bli det? Vem har smittat mig med feber och halsont. Kom igen liksom. 
Tur för mig och tur för mina barn var C hemma igår och idag är min underbara faster här och alldeles precis nu är ute och promenerar med barnen. ♥
 
Fattar dock inte hur jag kunde bli sjuk... Men men nu är jag det och jag hoppas mina barn klarar sig, men känns som om risken är stor att jag råka smitta dem med. Det är ju svårt att inte låta dem vara när de är så mammiga och vill vara hos mig hela tiden. Vad gör man liksom? E sover ju iprincip på mig (bredvid) hela natten... Ja vi får väl se hur det blir.. Håll tummarna att de klarar sig i alla fall. :)
 
Så typiskt bara för att jag fått lite inspiration för ridning nu. Men nya tag nästa vecka. Har ett nytt projekt, men berättar mer om den pållen i veckan. :) och mer bilder, ni får en sneak peak nu....
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0