Kom igen nu!

Jaha en månad av det nya året har gått. Mitt nya liv har gått sådär. Har motionerat bättre, men kanske inte vart så duktig med maten, lite bättre men inte tillräckligt.. Det är svårt att motivera sig till nyttigare alternativ när dagarna är jobbiga... Man vill nästa belöna sig med nått gott för att man orkat med dagen. Riktigt dåligt. men jag jobbar på det, fast i lugn takt. :P
 
Jag har tio gravidkilon kvar. Sen är jag nere på vikten jag hade innan. Men den var ju egentligen inte het bra den heller. Så om jag finner motivationen i år så ska det ner tio till sen. Men först ska gravidkilona bort, helst till sommaren om jag kan få arslet ur vagnen. ;)
 
Men innan jag kan träna ordentligt måste mitt nageltrång läka ut. :/ Har gått med det alldeles för länge, Men idag var det besök hos doktorn så en del av nagel har fått tagits bort för att få bort allt var och så en antibiotika kur på det. Kommer få ta bort mer av nageln sen är det läkt ut så att det inte blir samma sak igen. Så det känns okej i tån nu, men frågan om jag kommer kunna få på mig ett par finare skot till dopet på lördag.. Tveksamt. Haha.
 
Nej peppa mig lite med träning och nyttigheter tack! :)

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0