Det var en gång..

 
Det känns som om det är så jag borde börja detta inlägg. Har ju hänt en hel historia sen sist. ;)
Kanske jag någon dag blir bätre på att uppdatera? Jag vill men ja, vi får se helt enkelt..
 
Nu till mitt liv. Till mina kära barn som hunnit fylla ett år! 
 
Är det sant, har dem funnits i ett år? Jag kan knappt förstå... Tiden går så otroligt fort, varför? Om någon hittar en paus kanpp, let me know!
 
Kidsen växer och frodas kan man lugnt säga i alla fall... 11 respektive 13 kilo ligger dem på nu. Inga små kottar längre. Och de knallar runt och babblar på sitt eget lilla språk hela dagarna. När blev dem så stora? Nej paus knappen, någon!? Tack!?
 
Om fyra och en halv vecka börjar dem förskolan.. Det betyder att om sex och en halv vecka börjar jag att jobba igen. Va? Jag blir faktiskt lite nervös när jag tänker på det.....
Hur ska det gå?
Kommer jag gilla mina nya kollegor?
Kommer det flyta på lika bra som innan?
Hur kommer jag tas emot av föräldrar?
Vad gär man med femåringar?
Jag har bara haft små kottar innan, typ! Hjälp! Men vad kul det ska bli. :)
 
Kanske jobbstarten hjälper en till ett eget liv med lite egentid, en chans att bli Martina igen och inte bara mamma. Ska också bli intressant och se hur man pysslar ihop vardagen med barn, arbete, hund samt fritidsintressen/egen tid...  Ja jag får återkomma om hur det går om ett par månader helt enkelt. 
 
Nej nu vankas ett glas vin och bridget jones dagbok, älskar den filmen. ♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0