Saknad

 
Jag saknar hästar så det gör ont i mig vissa dagar. Mest saknar jag min fina ängel Nortez.
 

 
Han var min bästa vän och jag vill ha det igen. Jag vill ha min häst, ingen annans. Och jag vill lära känna den, lite på den, och uppleva och lära mig tillsammans med den. Precis som med N. Resan vi gjorde bär jag alltid med mig, och jag drömmer om dagen då jag kan äga en ny häst och få göra samma resa med.
Jag är inte jätte intresserad av att tävla. Lite för skojs skull. Men jag älskar och träna och känna att man blir bättre och att man utvecklas tillsammans. Men jag vill också åt en trygg vän som jag kan ha med mig ut i skogen och bara mysa med. Kan man få både och?
N var mer skogsmulle medan T bara var träning/tävling. Vill ha en häst mittemellan dem... En dag..
 
Jag och N hopptränar för pappa.
 
Jag och vackra Tinus dressyrtränar för Elin Arntsen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0