8 månader

Nu har det tagit sådär lång tid igen. Tror jag ska införa ett par dagar i veckan där jag har "blogg-tid". Vill verkligen blogga men när jag vill passar det ofta inte. Men nu är jag här.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller var jag ska börja.. Mina fantastiska ungar växer och utvecklas varje dag. Nu har E börjat krypa och M hänger nog på vilken dag som helst. De är så mysiga. Och jobbiga med vissa stunder. I morse önskade jag att jag aldrig skaffat barn haha. En jobbig natt, tidig morgon och gnälliga barn är ingen bra kombination.
Men nu har vi varit på långpromenad och de har fått sovit en stund, så nu är deras humör (och även mitt) något bättre. Snart ska vi förbereda lite lunch till oss.
 
Jag har fortfarande svårt att hitta den där sista motivations pushen för att verkligen komma igång att jobba tillbaka min kropp. Det kändes som om jag var på gång ett tag och flåset blev bättre, men nu känns det trögare. Jag känner mig tröttare, trots att jag går samma rundor. Vet inte om det har med min pollenallergi att göra. Ett vanligt symptom är ju trötthet, är ju också väldigt snuvig när jag är ute. Måste alltid ha med mig näsdukar.
Men så är det de här med kosten. Hur ska man få inspiration/motivation till det? Allt som jag borde äta känns bara äckligt och tråkigt. Jag vet inte hur jag ska få i mig.. Behöver tips på goda och nyttiga recept. Vill inte bara sitta och äta sallad med en köttbit utan sås eller annat till. Spyr på det. Ge mig tips!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0