ullared

Shoppingen ja. Blev en del kronor som rullade men är ändå väldigt nöjd. :)
 
Har köpt kläder till bebbarna. Från strl 50 - 62 ungefär så jag har. Sedan blev det några nappflaskor, välling/ersättnings burkar, nappar, filtar, snuttar, skötväska, madrass till skötbord, kräkdukar, dreggellappar, sängkläder etc etc. 
 
Blev två mammatröjor också. Ett par skor till hösten, C köpte med lite kläder och bilvårdsgrejor. Vi köpte en vattenkokare som man kan ställa in tempratur på vattnet samt en del smågrejer som underkläder, toffsar, filmer, böcker, handdukar m.m. Sånt som går åt. :)
 
Riktigt nöjd med resan. :) Det vi saknar nu är en spjälsäng med tillbehör samt blöjor, tvålar, salvor, febertemp och sånt. Sen ska vi nog ha det mesta hoppas jag :)
 
Innan vi åkte hem blev det en natt hos bror med hans familj och en dag tillsammans med pappa. Riktigt mysigt. Men eftersom jag var så förkyld åkte vi hem redan på lördagen så jag skulle få vila upp mig lite innan jobbveckan. Helt okej. :)
 
Lite bilder från hotellet. 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fixa ordning lite lunch... Skumt att inte börja jobba förrän klockan två.. Haha. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0