50%

Nu är man tillbaka hemma igen och vardagen. Men vardagen blir lite annorlunda från och med imorgon. Jag är nämligen sjukskriven till 50 % från och med imorgon och maj ut. Ska bli skönt. Hoppas att min rygg får vila lite nu samt kanske bli av med en här förkylnignen som jag dragits med i flera veckor. Doktorn gjorde halsprov och sänka idag men allt ser normalt ut. Så vila vila vila. 
 
Kommer dock känns konstigt att bara jobba fyra timmar om dagen. Skumt liksom. :S Och tråkigt. Den här veckan blir det ju lite snabbt inpå så får jobba eftermiddag den här veckan så missat mycket verksamhet. Men mig och mina små måste komma först. :)
 
Var också hos barnmorskan, barnen verkar pigga och friska. Även jag (förutom ryggen :/), mina värden har ändrats men ligger fortfarande inom det normala. Har en koll igen om två-tre veckor så de inte blir sämre. Skönt att min fina barnmorska har koll på mig. :P
 
Nu ska jag lägga mig och vila. Sen vila hela förmiddan imorgon med. Börjar ju inte jobba förrän klockan 14 eftersom vi har ett viktigt möte på kvällen som jag behöver närvara på. :) Skumt. Komma in klockan 14.. Då börjar ju barnen gå hem liksom... Hm. :P
 
 
 
Berättar mer om Ullared shopping imorgon :)
Fanny
2014-05-14 @ 22:03:31
URL: http://fannylindkvist1.vimedbarn.se

Så härligt att läsa om din graviditet Martina! Vilken lycka med två små liv :) ska bli kul att följa! All lycka till er! Kram

Svar: Tack snälla Fanny :) Kram
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0