true?

 
Jag har läst någonstans att när man är gravid så ska ens hår bli tjockt, fylligt å glansigt och hyn bli fin!
Sant eller falskt?
För mig stämmer det inte i alla fall. Ser förskräcklig ut i hyn, torr, rödfläckig och försöker jag sminka över det blir det bara värre. Och håret ja det är ju inge bättre det heller... Så några husmorstips?..
 
I övrigt växer magen snabbare än jag hinner blinka. Tror jag har en jätte bebis där inne.. Ganska säker på att det bara är en i alla fall. Vi har ju lyssnat på hjärtljuden och inte var det mer då... :P Men ärligt, fortsätter det såhär kommer jag bli gigantisk. Haha. Ska fixa en bild så får ni se. :)
 
 
Cassa
2014-03-31 @ 22:14:59

Jag vill se :D

Cassa
2014-03-31 @ 22:15:00

Jag vill se :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0