Det närmar sig..

 
Idag har jag börjat med sköthörnan! Den kommer bli så fin! Ska knäppa kort imorgon så ni får se :) Fast C måste skruva ihop skötbordet också bara.. Men jag har packat upp nya mattan, fäst skarvsladden i väggen samt satt upp mina disney tavlor som ska häna ovanför skötbordet. Imorgon ska jag skruva ihop lampan som ska stå i hörnet. Så nu vill jag åka och köpa blöjor, pedalhink och grejer så jag kan göra klart! 
 
Har haft tvättstugan idag också, så har tvättat alla kläder jag shoppade senast. :) Så imorgon kan jag lägga ner ännu lite mer kläder i byrån :) Ska också få ordning på hyllorna i deras garderob. Filtar, babynest, gosedjur, kläder och annat huller om buller just nu. Kanske bäddar i ordning sängen också.. Även om det är något tidigt! ;)
 
På onsdag har vi ultraljud igen. Hoppas att allt är bra med mina små änglar fortfarande. Och att de växt ordentligt! Vill så gärna att de kommer ut snart! ♥
 
Nu ska jag lägga mig och sträcka ut ryggen i soffan, att gå upp och ner till tvätten börjar ta ut sin rätt nu! 
 
 
Cassa
2014-07-11 @ 08:45:17

Såååå fin ❤

Jenny
2014-07-28 @ 11:51:39

Vad fin du är Martina! Hoppas bebbarna tittar ut snart :)Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0