2 juni

Blev lite förändring här hemma. Ut med den stora gamla gråa soffan.. så himla trött på den, nedsutten å ful! Vi hämtade min gamla skinnsoffa och ställde på plats tillsammans med vår fotölj. Tyckte det blev bra, mer plats, mer ombonat liksom. Var igår och köpte en matta att ha under kistan, blev as bra, får visa bild sen..
 
Nu ska bara spjälsängen målas samt barnhörnan med skötbord etc fixas så är allt klart. :)
 
 
Idag ska jag till mvc och ta prover igen, blodtryck och urinprov. Känner mig allt mer trött och matt så hoppas inte mina värden har försämrats allt för mycket. :/
 
Efter det blir det jobb ett par timmar, vi har sommaravslutning så ska passa på att säga hejdå till alla föräldrar. Hinner ju troligtvis inte träffa alla under vecka sen. Känns lite sorgligt, kommer sakna mina "barn"... Men sjukt spännande att få vara hemma och bli mamma också såklart.. :) Tänk att jag bara jobbar fyra dagar till sen ska jag vara hemma i över ett år. Sjukt! ;P
 
Denna vecka är också studentveckan, tänk att det 7 år sedan vi tog studenten, känns som igår vissa dagar.. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0