UL

Ännu en helg slut. Tiden går fort nu...
 
I fredags fick vi hem vår nya säng. Det är en kontinentalsäng, helt underbar. Men ögat är inte van med storleken, den är så mycket högre än den gamla och så lyxade vi med en 180 säng nu, snart ska vi sova tre där. ;) Så idag har jag fått shoppa loss på sängkläder på ikea. Har hunnit spana in en byrå och en köksbänk som det ska investera i :)
 
Kvällen spenderades hos goda vänner, grillning i vårvädret är ett perfekt sätt att avsluta helgen på. :) ♥
 
Imorgon .....
Imorgon är det dags!! Första ultrljudet! Gud vad vi är nervös. Måtte bara allt stå rätt till! Och så är jag så nyfiken på att veta vad det är för krabat där inne. C vill ju egentligen inte veta nu men tror inte han kommer kunna hålla sig imorgon.. ;)
Pojke eller flicka?
Vad tror ni?
 
 
 
 
Ps. Jag har mobil igen.. Fick liva upp min gamla S2a men nu kan ni ringa igen. :)
Cassa
2014-04-07 @ 16:51:08

Nu har jag kollat in blogg massa ggr efter sms:et . Uppdatera!!:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0