Tvillingar

 
Jag ska bli tvåbarnsmamma på en gång. Förstår ni? tvillingar?
 
Jag har knappt smällt det själv ännu. Vilken cock och vilken omställnig.
Vi hade planerat allt. Vagn, möbler, ekonomi.. Kännt ett lugn över att vi inte behövde stressa med husköp vi får plats med en bebis i lägenheten. Men nu kommer det två.... Två stycken. Det betyder dubbelt av allt. Allt!
 
Barnvagn.. VI hade äntligen valt en som vi tyckte passa och som framförallt passade i bilen så även en stor schäfer fick plats. Men nu.. Vi måste ha en tvillingvagn, hur ska F få plats? Kommer vi alltid få åka två bilar nu? Takbox känns ju också som ett måste nu... 
 
Två sängar, mer plats till barnkläder, blöjor, tvättlappar, handdukar kommer behövas. Var får vi den platsen? Och vad kommer allt det kosta? Dubbelt av allt... Hjälp! Lägenheten känns plötsligt så liten och att den ligger på tredje våningen utan hiss vill jag inte ens tänka på..
 
Så hus sökes!
 
 
Men så glad jag är :) Tänk två små bebisar som får växa och bli stora tillsammans. Häftigt att få ett syskon så nära. :) ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0