I'm in chock!

 
Åh ultraljudet gick så bra. :)
Barnmorskan var super, var noga och tog sig tid att svara på alla våra dumma frågor. Riktigt nöjd med bemötandet måste jag säga :)
 
Hon började med en snabbare rutin koll över magen, jag hann uppfatta ett huvud och kände en enorm lättad över att det faktiskt var en lite krabat där inne. :) Så säger hon.. "Ja det är två stycken där inne" och jag trodder jag skulle svimma.
 
Va?
 
Ja två stycken.  (Jag är fortfarande i chock ja...)
 
Tvilling 1 ligger nere till vänster och tvilling 2 ovanför vid naveln ungefär.
De är jämnstora, tvilling 1 någon millimeter större så vi är beräknade efter den, dvs 29 augusti, men vanligtvis tittar tvillingar ut lite tidigare.. :)
Båda ser hela och friska ut på alla sätt och vis, de har varsin livmoder dvs att de är tvåäggstvillingar.
Tvilling 1 är med största sannolikhet en lite flicka, hon låg lite tokigt så det var svårt att se. :) Men tvilling 2 syntes klart och tydligt att det var en liten pokje. :D
 
Så det ser ut som vi får en varje... och blir tvåbarnsföräldrar direkt! Sjukt glada är vi! :) ♥
 
 
Båda våra små kottar! :) ♥
 
Tvilling 1 som troligtvis är en lite flicka då :)
 
 Och våran lilla pojke som är lite lite mindre än sin syster. ♥
 
 
 
 
 
 
Cassa
2014-04-07 @ 18:47:09

<3 jag är oxå super glad för er!! <3

Svar: jaa tack <3
Martina

Maria (ifrån Snigeln)
2014-04-07 @ 22:20:22

Åh grattis till er båda!! 😃😃

Svar: Taack :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0