Godmorgon

Jäkla pollen alltså! Jag blir tokig.. Det här varma vädret har gjort det jobbigt, kan tyvärr säga att jag faktiskt ser fram emot lite svalare och lite regn! :P Men sen får gärna värmen komma tillbaka snart.. ;)
 
Måste få till en nu magbild igen. Fan vad det växer där inne. Längtar nå frukansvärt till 4 juni då vi har nästa UL. Ska bli kul å få se dem igen och förhoppningsvis är allt som det ska fortfarande.. 
Det mesta av de stora sakerna är inköpta/beställda nu.. Det vi saknar är väl en säng och ett babynest till som jag känner är bra och ha hemma. Underbara mormor ska ge oss två babysitters. :)
 
Så är det givetvis en  massa "småsaker" som bör införskaffas. Blöjor, nappar, kläder, filtar, nappflaskor, bröstpump, handdukar och allt annat man behöver. Tur att ullared är inbokat.. ;) 
 
Åh längtar tills de tittar ut och jag får bli mamma på riktigt! Samtidigt är jag sjukt rädd hur jag ska klara av att ha två bebisar... Hjälp! :)
 
 
Vill bli en lika bra mamma som min egen.. :) ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0