träning

 
Söndag igen. Och jag har haft en fm hemma, emd bara pyssel. Satt upp lite fler tavlor samt städat å fixat lite. :) Snart beger jag mig till stallet för dressyrträning med T. Känns behövligt, då vi är inne i en lite liten svacka.
 
På senare tiden har jag ridit med sporrar på när jag har trimmat dressyr, mest för att få lite extra effekt, men igår gick det inte alls och det kändes som jag bara hackade och vi samspelade ingenting.Han tog helt enkelt inte min skänkel alls! Hämtade ett spö och fick genast den effekt jag ville ha. Brukar aldrig rida med spö då han är otroligt känslig och nästan lite rädd för spön men tror jag ska göra det idag ändå. Bara för att få igång bakbenen och få honom att acceptera skänkeln ordentligt. Så hoppas på en bra träning idag. :)
 
Jag, T och Frick på väg hem från ridhuset i somras. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0