spik i foten

 
Den här veckan skulle bli kanon. Men vad gör jag precis innan ett eftgerlängtat ridpass med min T? Jo jag lyckas trampa in en spik mellan stortån och långtån eller vad den kallas. Gris skit!
 
Envis som en åsna skulle jag absolut rida två hästar innan jag åkte hem och titta över skadan ordentligt. Efter rengöring kunde jag konstatera att det inte var så djupt men foten var något svullen och gjorde ont!
 
Åkte till jobbet imorse, haltande.. Öm både under och på ovansidan av foten, den var också svullen och röd på ovansidan. Så bestämde mig ändå för att åka in till doktorn vilket endast resulterade i en stelkrampsspruta, vila och ipren. Får väl se vad det bär av med den stackars foten då..
 
Jäkla skit. Hoppas jag inte får ont i armen av den där jäkla sprutan också!
 

Har ni märkt att det på allvar är höst nu förresten. Mysigt! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0