ögonshoppar

 
Hemma å vilar mig frisk idag. Då passar jag på att göra en låååång önskelista på saker jag vill ha. :)
Men det är en del saker jag verkligen skulle behöva införskaffa med en gång jag blir frisk .. (och lönen kommer)!
 
Jag behöver en vinterjacka för privatbruk, har nämligen en jag kan ha på jobbet.. Hade tänkt mig en dunjacka i mer slimmad modell. Skulle nog vilja åka och pröva den här Everest jackan.
 
 
 
 
Sen måste jag ha ett par vinterskor. Har jätte fina kängor till jobbet men kan vara skönt att ha något på fötterna hemma med. Tänkt mig ett par fodrade skor i sneakers modell. Känner mig inte så sugen på kängor men jag vet inte. Gillade dessa på dinsko.
 
 
 
 
 
 
Tror det blir en tripp ner på stan när helgen kommer..     :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0