som jag har längtat

 
Äntligen helg. Den har varit efterlängtad. :)
Det är totalt kaos på mitt jobb, men hoppas nu att vi ska få ett lugn de sista tre veckorna.. Sen ska jag vara hemma i två hela veckor och lite till. Fy faaaan vad skönt och välbehövligt!
 
Jag och T tränade vår sista träning för detta år. Det gick helt okej, kanske inte lika bra som sist, men han blev fin mot slutet. Idag var det... nej det skulle ha vart ett joggingpass men det blev istället ett mer dressyrpass. Han kändes lite för stel för att jag skulle känna mig nöjd. Men vi ordna ut det efter lite om och men. :) Så från och med imorgon så blir det avtrappning, dvs skogen och mysiga uteritter innan en välförtjänt vila på drygt en och en halv vecka. Då hinner han lagom komma igång innan min ledighet sen. Perfekt. :)
 
Nu idol och mys med min underbara pojkvän! ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0