Jag dissar..

 
Så trött på mörkret just nu. Det är tamefan jämt mörkt. På morgonen när jag åker och på kvällen när jag kommer till stallet.. Visst att jag har närhet till ridhuset men fan alltså jag skulle mer än gärna vilja hinna rida lite ute i veckorna också! .. Är tyvärr lite för feg för att våga rida i mörkret på T.
 
Dessutom hatar jag att köra bil i mörkret, speciellt sedan jag krockade med rådjuret... Känns som om det kan ploppa fram djur var som!  Sen när man får möte, då ser man ju inte mycket alls mer än bilen man möter. Nää fy jag känner mig som en gammal kärring men jag tycker faktiskt det är obehagligt.
 
Så stor DISS till mörkret!
 
Det är helt okej om det kommer lite snö så det blir lite ljusare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0