130312

 
Helgen var mysig. I lördags fick jag som sagt pussa på mina gulliga kusinbarn. Goa killar det där! Synd bara att de ska bo så långt bort! :(
 
Kvällen bjöd på en mysig stund hos en mysig vän. Kan knappast bli bättre. :) Synd att det inte blev något partaj för min del, slår klackarna i taket när nästa tillfälle ges! ;)
 
Söndag förmiddag spenderades i stallet. Först hos N som har fått en ny stallkamrat och även då jag. Får se vad detta ekipage är för änna och hur det ska gå. Men det verkar helt ok. :) Till helgen ska alla fyra släppas ihop. Hoppas det inte blir några skador..
T fick ett pass i ridhuset i söndags bara en lätt genomkänning inför måndagens träning som för övrigt gick mycket bra. Börjar få koll på bogar å rumpa allt mer nu och vi kan rida rakt fram utan att något far åt sidan nu. :) Gillart!
 
 
På eftermiddagen begav jag mig mot köping för att fira min systerdotter som har fyllt hela 1 år! Lilla stumpelumpan som går och pratar som en lite prinsessa. Sötare unge får man leta efter! :) ♥
 
 
 
Veckan rullar på, jag känner mig väldigt hängig idag men hoppas att jag ska klara mig utan feber... men vi får väl se. Håll tummarna för att jag orkar hela veckan!
 
Talk to you soon!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0