Hej igen!

 
Nu har det gått några dagar sedan jag tittade in. Men livet har vart sjukt stressigt ett tag nu. I torsdags när jag åkte från jobbbet kände jag bara för att stanna bilen och gråta en stund. Fy.
Är det så folk känner när de är på väg in i väggen?
 
Kan ärligt säga att jag hade lust att ställa in allt. Midsommar, midsommardagen ja allt. Ville bara ligga inne och sova och vila.. Men så blev det inte riktigt, och jag har haft en riktigt bra helg trots en viss incident med ett rådjur...
 
Men trots att jag har haft kul hela helgen har jag haft fullt upp och jag har inte vilat. Nu är klockan 10 på söndagkväll och jag känner mig lika dålig som i torsdags när jag åkte hem från jobbet... Hoppas verkligen de här två sista veckorna går smidigt och framförallt fort så jag kan få lite semester!
 
Berättar mer om min midsommar i ett separat inlägg senare. Nu säger jag godnatt!
 
 
Saknar verkligen den här killen så det gör ont.
Bandet vi hade mellan varandra är så sjukt att det inte känns som om jag kommer finna någon liknande igen.
Men jag glömmer också bort att det tog oss många år att bygga upp det..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0