Snart slut på det roliga.

 
Sista semesterveckan börjar idag. Ångesten kommer krypandes. Fy. Vill inte. vill inte. 
 
Men ska försöka njuta så mycket jag kan. Idag har det vart tvätt å städ på schemat. Ett tråkigt måste. Mellan det har det funnits lite tid till motionering av mig, hund och kompis. Så mycket nytta är gjord. Men har också slappat en del idag... eller ganska mycket faktiskt. Tittat på serier och laddat hem några filmer. Ska verkligen försöka ta det lugnt i veckan och vila vila vila inför jobbhösten. 
 
Några saker jag dock vill hinna med under veckan är att spika upp lite tavlor. Kanske imorgon då det ändå ska regna.. :P
 
Det ska ridas varje dag också, T har verkligen kännts fin de senaste dagarna så det är riktigt roligt. Vill hoppa någon dag om jag får möjlighet! Taggad som tusan. :)
 
Och ihelgen skulle jag verkligen vilja göra något kul, kanske bara tjejer? ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0