heey sleepyhead!

 
Ja nu sitter man här på jobbet och 2013 är igång på riktigt. Hejja.
Dagen började i kaos. Försov mig - och jag skulle gå lång promenad med F innan C kom från jobbet (han jobbade natt) men jag vill inte vakna så hann inte gå ut så stackars C fick ut och knalla, trött som han var.
Men imorgon kanske jag lyckas ta mig upp? :)
 
Hann i alla fall i god tid till jobbet. Och tur var väl det eftersom ingen annan dök upp haha. Men kaos har blivit till ordning och nu hoppas vi veckan rullar på! :)
 
 
Idag blir det stallet direkt efter jobbet. Jag och T ska faktisk vara med på en dressyrträning för Elin Arntsen. Var mest av en slump att det bokades in, hade egentligen inte tänkt träna för någon förrän nästa månad men vafan blir man erbjuden att få vara med å pröva så. :) Det ska bli riktigt spännande.
 
Ha en trevlig måndag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0