25

 
Idag har jag funnits på jorden i 25 år. Hur kan det vara möjligt? Kändes som igår när jag satt på mitt rum och lekte med mina hästar, byggde stall i hela mitt rum och drömde om min framtida hästgård med massor av fina hästar på.
 
Ingen hästgård ännu. Men en egen underbar häst/bästa vän. Och dessutom en ny underbar häst som jag får ha till låns. Å så tacksam jag är över det. För några år sedan kunde jag inte drömma om att jag skulle få ha två så fina hästar att rida. Jag är lyckligt lottad. :)
 
Ett annat mål jag alltid har haft det är att få två barn innan 25. Öm.. Nej! Innan 30?
;)
 
Men jag har ett till mål som jag inte uppfyllt. Och det är att jag en dag ska fylla 100 år. Och se där idag var det 25 så det skulle betyda att jag idag har levt en fjärdedel av mitt förhoppningsvis långa liv. Grattis å hurra.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0