update

 
Jag skulle ljuga er rätt upp i ansikten om jag idag skrev att livet var toppen och jag mådde bra och var lycklig. Nej en stor fet lögn skulle det vara. För livet är hårt just nu och känslorna bubblar i mig och mitt i allt kaos försöker jag ordna en strukturerad vardag där jag kan njuta av jobb, hästa, famlilj och vänner. Nästan så jag ljuger för mig själv.
 
För jobbet är är bara jobbigt just nu. Stesigt, kaos och jag går iprincip på knäna. Kämpar för att nå mål jag har satt upp men som är helt omöjliga att nå när situationen är som den är.
Och det smittar av sig till mitt privat liv där mina tankar ständigt befinner sig på en gård i Upplo samtidigt som jag försker ta hand om mina fyrbenta vänner, samt familj och vänner.
 
Och det låter verkligen som om jag har alldelses för mycket i mitt liv. Men jag vet att jag kan få det att fungera samtidigt som jag mår bra. Men sålänge jag inte mår bra på mitt jobb smittar det av sig på mitt privatliv. Och jag mår dåligt, känner mig trött och stressad vilket leder till ett dåligt humör.
 
Så nu vill jag bara att kaoset ska bli till lugn så jag kan få känna att jag faktiskt tycker om mitt jobb och att jag mår bra och hinner med allt det jag vill i livet.
Mamma
2013-02-05 @ 15:29:37

Nästa vecka får du ett behövligt avbrott i vardagen .. Tre dagar kvar :)) Pusss

Jenny
2013-02-06 @ 20:15:49

Känner igen mig i dina ord! :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0