fredag igen

 
Himla skönt med fredag måste jag säga. :)
Två arbetsdagar och är ändå helt slut...
 
Men jag taggar för ikväll när båda mina fina hästar ska ridaas. Lovely ♥
Det kommer dock bli sent men det är det värt. Vill verkligen komma igång med dem på allvar nu, speciellt T. Om det är lugnt blir det lite cavaletti och annat stärkande för honom.
För N som är under igångsättning blir det endast jogging och lite lösgörande i skritt. Vill absolut inte pressa honom med tanke åp att han vart skadad samt innan det inte varit igång på ca en månad. Så han har liksom vart stående i två månader. Då vill jag intet skynda fram något - han är ju ingen ungdom längre. ;) Så lugnt och försiktigt framåt - förhoppningsvis kan jag få tillbaka honom i samma fina form som i höstas.Men det är ju svårt att sätta muskler på såpass mycket äldre hästar som han är - hela 20 år i april! Hujja! Men jag håller tummarna för min prins.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0