Hösten på intåg..

 
..för det kan man väl säga? För nu kommer de kalla nätterna och de kalla vindarna. Brr.
Idag är det 12 grader såhär på morgonkvisten. igår var det 8 grader när jag promenerade med F. Tog faktiskt på mig fleecejackan till och med! Hjälp.
 
Sommarn svepte förbi alldeles för fort, som vanligt! Men det har ju varit en fin sommar i år så jag känner att jag inte kan klaga allt för mycket på höstens intåg. Jag kanske till och med tycker att det ska bli lite mysigt... :) För början av hösten ä ju så vacker. Det är ju november sen allt är grått, rengnigt och trist. Den vill man ju helst bara spola förbi! :P
 
Min höst kommer nog bli ganska spännande tror jag. Det händer som sagt mycket på jobbet och med hästen :) Sen kan det hända bli en resa å kanske en tripp till Ullared. :) ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0