so f*kin tired

 
Fan vad trött jag är. Mymy. Det har vart en lååååång dag. Var ju som sagt i stallet halv nio imorse. Sen rullade det bara på.
 
Packa, fixa hästar, lasta, köra släp, startanmäla, gå hinder, lunch, lasta ur, spänna för, dressyr, pausa, ladda, maraton, sela av, skritta av, lasta, köra hem, lasta ur, packa ur, duscha häst, mocka, natta, hem -- > död.
 
Jo närmare halv sju kunde jag sätta mig å koppla av i soffan. Trött var förnamnet.
 
Tävlingen gick väl OK. Ulrika körde väl igenom dressyren men inget wow i det. Sedan fick vi lite straff poäng på klädsel, haha, suck för bedömningssporter. Ulrika saknade ett såkallat förkläde och jag hade glömt sätta på mig mina handskar. ;)
 
Maraton var vi lite mer pepp för och hästarna var laddade men lydiga. Dock fick både Ulrika å jag hjärnsläpp i första hindret och jag vet ärligt inte ens om vi kom igenom alla portar. I andra hindret så gick det nästan lite bättre jag kom ihåg vägen men kan inte göra mer än att försöka guida då inte jag själv håller i tummarna. ;) Tredje hindret gick mycket bättre men vi missade sista porten så fick köra ett extra varv. Vi avslutade dock det sista hindret helt felfritt! :)
 
Så mindre lyckad tävlingsinsats från vår sida men hästarna skötte sig bra! :)
 
Nej jag ska krypa ner i sängen nu å kika klart på x-factor,
Natti!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0