huset

 
Äntligen har vi hittat ett hus som har Det.
:)
 
Det var så mysigt och fint.
Inte alls några särskilda fel - smågrejer bara.
Fantastisk tomt!
Bra läge - till hallsta och västerås.
Närhet till stall vilket är stort +.
 
Så nu väntar möte med banken så allt blir klart med lönelöfte. Sedan blir det troligen ännu en visning och så får vi hålla tummar och tår att just vi får huset Och att priset håller sig inom vår uppsatta ram!
Vet att det finns flera intresserade... Då kan priserna sticka iväg - men vet också att många tyckte att det var ett högt pris för huset. Så allt kan hända! :)
 
Tänker inte lägga upp nå bilder eller så ännu. Vill inte hoppas för mycket ännu!
 
 
Förövrigt idag så har jag fått till ett bra pass med N. Han kändes super! :)
Så har jag vart på LR-party och beställt lite smink, kommer troligtvis beställa en omgång till lagom till nästa lön. ;) Mycket bra produkter som håller läänge. Speciellt för mig som så sällan sminkar mig! ;)
 
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan!
Gókväll!
 
Tuva
2012-09-03 @ 13:03:11
URL: http://www.online-parfym.se

Hoppas ni får huset. Men bjud inte över det tak ni har satt inför er själva, det är en bra riktlinje att följa. Det finns fler fiskar i vattnet eller vad man ska säga. ;)

Svar: Ja vi får se.. :) Absolut det ska vi tänka på - känns som väldigt viktigt så man inte sätter sig i en dum situation. :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0