shopaholic

 
Hello my friends.
 
Nu är helgen över och den har vart toppen!
 
I fredags for vi ju till Ullared och tillbringade hela eftermiddagen och kvällen åt att shoppa! Lovely! :) Det blev ett väldigt långt kvitto och vi fick med oss massor av bra saker hem!
 
Till oss blev det:
Kläder till oss båda.
Julgardiner och dukar.
Julstjärnor.
Två tomtar.
Handdukar.
Taklampa.
Fönsterlampa till vårt kommande sovrum.
Pläd.
Klocka.
Mössor och handksar.
Vinterjacka till mig.
 
Sen köpte vi julklappar till syskon och kusinbarnen! :)
 
Sen var det ju min favvo avdelning - häst:
Nytt vintertäcke.
Schabrak.
Benlindor.
Paddar till lindor.
Grimma.
Grimskaft.
Godis.
Glansspray.
Vinterskor till mig.
Fleectröja.
Ridbyxor.
Vinterstrumpor.
 
Ja sen var det säkert en massa mer men jag kommer inte ihåg just nu! :) En lyckad trip var det i alla fall. Det som vi inte fick tag på var väl nå gardiner vi kan ha efter jul. ;) Kuddar, bordstabletter och lite annat som jag var ute efter till lägenheten. Men tur att det är jul snart så man får önska sig lite... ;)
 
Idag var det en alldeles perfekt söndag och jag berättar mer om den imorgon för nu vill jag titta på Solsidan.
:)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0