121002

 
Sa jag att jag spräkte skärmen på min mobil (igen) på tävlingen i söndags? Nej kanske inte, men det gjorde jag med råga. :( Skulle vetrinärbesikta N och hade lagt mobilen i magfickan på min hoodtröja. Ja så när jag börja springa så studsade den ut lite fint å rakt ner i asfalten. Hejja Martina.
 
Så nu måste jag lämna in den igen. Blä.
 
Jag har ingen blogglust idag. Vill komma med nått roligt, men mår inge vidare, har kass vecka på jobbet å ja.. blä.
Men imorn ska vi kika på lägenhet iaf, det känns kul! :)
 
Det planeras också en ny tripp till Ullared. Det skulle ju vara lägligt om vi nu gillar den här lägenheten.. ;)
 
 
Nej jag struntar i detta nu. Tänker titta å x-factor istället.
 
 
Hörs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0