tankar om dagen

 
Vet ni att man kan sträcka sig bara utav att ligga i sängen/soffan?
Jopp.
Jag har sträckt ljumsken och det gör jäkligt ont.
 
Men förutom det känns det verkligen att jag är på bättringsvägen just nu! Helt underbart! Men näsan är en fontän och hostan har inte riktigt släppt ännu. Men jag är i alla fall piggare! :)
 
Idag ska jag få träffa min andra kille. ♥ Trott eller ej ska mamma följa med mig till stallet och hjälpa mig lite med mockningen. :) Ska ta med en banan till min favorit kille och gosa lite. Men det blir ingen ridning än på ett tag. Ska vara helt frisk först. Så är det bara. Har inte råd med nått annat.
 
 
Bästa med att vara sjuk är att man inte har någon matlust och man går ner i vikt haha. Nej men ärligt. En bra start iaf? Nackdelen är bara att min underbara sambo köpte massor med gott för att muntra upp mig när jag var som dåligast och det är nu svårt att bli av med sockersuget igen. Men fighting spirit is on!
 
Och när jag blir frisk blir det träning igen och jag funderar på lite zumba? Jag har ju faktiskt aktivitetsstöd eller vad det heter?.. Dags att utnyttja det.
Kanske orkar promenera lite nästa vecka också.
 
Ja nej. Först ska jag blir frisk.
och dags att göra sig redo för stallet! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0