time is everything


Oj.
Vad tiden går.
Har inte hunnit blogga direkt.

Förra veckan å helegn ville man inte sitta vid datorn för vädret var så vackert och nu den här veckan har inte min tid och ork räckt till.

Min bästa kollega har vart på semester och helt plötsligt får man tänka för tre personer samtidgt på jobbet. Det tar på krafterna. Förstår inte hur jag gick med på att denna tredje person i mitt lag ska få vara kvar hela hösten. det kommer bli min undergång. Skönt att S kommer tillbaka imorgon så vardagen blir mer normal.

Sen är jag ARG på v-ås kommun.
Vaddå inte får tillgodoräkna tiden innan mitt examensbevis kom i mitt prövo år!!
Vad är det för skit!? Detta ska stridas mot......

Har massa jag vill skriva om här och massa bilder att lägga upp.
Så fort min tid räcker till.

Dagarna skulle verkligen behöva vara längre för att jag ska hinna allt JAG vill göra, för mig och för andra.
Istället gör jag det jag brinner för med en stor skopa ångest. Är det så det ska vara?

Livet känns upp och ner. Ena sekunden bra och andra dålig.
Jenny
2012-06-01 @ 22:04:46

Jag förstår precis vad du menar ang. jobbsituationen. verkar vara lite samma sak på flera ställen. Meen är du sugen på strömsholm så är det två tjänster ute nu ;D höhö

Martiba svarar:
2012-06-02 @ 16:34:41

Jaaa om du visste vem jag jobbade med just nu skulle du förstå men vill inte hänga ut nå namn! Joo klart man är sugen men jag trivs bra i övrigt! Och har en grupp med bara 10or som jag får följa hela vägen så det känns riktigt kul! :) men kanske efter det sen... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0