back again


Tjenamors!

Det var ett par dagar sedan jag hade tid att slå mig ner här. Stressigt är livet ibland.

Mycket händer. N är halt, var det när jag kom till stallet i fredags, riktigt tråkigt! Han är varm i senan/kotan i vänster bak, men inte svullen alls. Idag var han dock inte varm alls idag så det går åt rätt håll! :)

Vi letar hus.. Jo sant faktikst eller ev en lägenhet men känns bättre att satsa på ett mindre hus som man kanske kan bo i några år framåt. Har faktiskt hittat ett utanför Dingtuna på landet som vi gillar, blir ev att åka och kika på det. :)

Måste annars säga att det är härligt att våren är här. Skönt att jag ännu inte har börjat känna av pollen men kanske att det sätter igång att växa på allvar nu efter dagens regnskur som dragit förbi. Hoppas inte dock.

Helgen som kommer bjuder förhoppningsvis på en shoppingdag på Marieberg, Örebro, mys med fina vänner och familj. :)

Vad hittar ni på ihelgen?





Årets första tussilago :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0