time to be helthy


Känner mig inte helt nöjd över att vakna med hosta första dagen på semestern. Nej.

Förnuftet säger att jag borde låta min häst vara idag så jag inte blir sämre men han har redan vilat tre dagar och kommer få vila mer i veckan så känns som om jag borde rida honom idag. Tufft val.

Hade faktikst tänkt ta en powerwalk/springtur på morgonen men där kände jag mig hyffsat vettig så det blev bara en något raskare promenad och jag ordentligt påbyltad.

Förövrigt behöver jag verkligen ta tag i min träning nu. Har blivit värsta soffpotatisen.
Så från och med idag är det dags att börja tänka på vad jag stoppar i mig. Kan bli en bra utmaning då jag kan tänka mig att det kommer dukas upp en massa gott de kommande dagarna. :P Och så fort förkylningen flyger sin kos är det träning som gäller. Vilken form av träning återstår och se.. Måste hitta nått som jag hinner med, tycker är hyffsat roligt och som motiverar mig att fortsätta samt ger resultat.
Tips? 
therese
2012-06-04 @ 09:30:44
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

lets-do-this.se eller friskis! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0