Inte planerat

Efter haft magsjuka gåendes på jobbet har jag fruktat det värsta under hela veckan, men inget bröt ut. Så igår kväll. Första kvällen på semestern som skulle firas med god mat och fest... Jo, maten hann jag med men sen var det bara att åka hem. Fy. Natten har inte vart kul. Hoppas att det lugnat sig nu, känns lite så iaf.
Inte riktigt hur jag tänkt mina första dagar på semestern. :(
Jenny
2012-07-02 @ 18:33:24

Samma sak hände mig, inte magsjuka men feber och en långdragen förkylning som fortfarande hänger med. Jag sjukanmälde mig dock på min semester, då får man tillbaka sina semesterdagar. Kan vara skön att spendera de dagarna på annat i stället för att vara sänliggandes.. :)

Martina svarar
2012-07-02 @ 22:34:17

Jaa jag funderade med på det, att jag skulle sjukanmäla mig, men nu blev det en väldigt kortdragen magsjuka eller var det nu var.. Är ju frisk redan. :)

Jenny
2012-07-03 @ 12:25:49

Vad skönt för dig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0