nackdelen med häst


Igår skulle det varit dressyrträning för min och N's del men han tyckte att det var bättre att trampa av sig halva skon..... Så himla typiskt! V erkligen största nackdelen med häst, dessa jäkla tappskor!
Så fm idag spenderades iallafall på Strömsholms hovslageri för att fixa till skon. Nästa vecka blir det en ordentlig skoning på alla fyra fötterna för herrn. :)

Så på kvällen nu fick jag min efterfrågade dressyrlektion och det kändes bra. Fick igenom honom jätte bra och har massor av nya tips på hur jag kan jobba och stärka honom. :) Tyvärr fick jag ingen hästskötare med mig så inga filmer. :(
Ev. blir det lite hoppning på fredag igen, we'll see! :)

Imorgon däremot bär det av till Kolmården med C's familj. Det ska bli super mysigt. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0