first days of 2012


Godmorgon.

Nu har 2012 dragit igång vill jag lova, men med en helt okej start!
Igår hade jag nämligen min första dag på jobbet. Det var mycket spännande och roligt! Vi har massor av planering att göra och inredning av avdelning. :) Hoppas på att kunna åka till ikea och handla lite vi kan tänkas behöva.
Nästa tisdag har några av barnen sin första dag, mycket roligt. Sen kommer resten i slutet av januari och börja på februari. Känns som en helt okej spridning. :)

Känner mig faktiskt väldigt vuxen nu.
Tänka sig.

Utöver jobbet så försöker jag gör klart min meritportfölj samt förbereda inför opponeringen av examesnarbetet den nionde. Börjar bli en aningens nervös inför det, men förhoppningsvis blir det bra!


Nyår var helt underbart! Det bjöds på en fantastisk middag tillsammans med min allra bästa flickor. :) ♥ Jag är otroligt glad över att vi (nästan) alla lyckades klämma in oss på ett och samma ställe. Sen var det någon som föredrog att åka till ett varmare klimat och det är helt förståeligt. :P








Hoppas era första dagar på 2012 har vart lika spännande? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0