välkommen helg!


Kick-offen på jobbet var mkt trevlig igår! Vi fick en omgång zumba! Riktigt roligt var det, synd bara att man inte är helt kry så man kunde ta i ordentligt! Rätt sugen på att börja med det, någon mer som är det? Vore kul att ha någon och gå med. :)

Imorgon är det fredag och sen är det helg! :)
På lördag är det grönan och på kvällen en födelsedags/hejdå.poolparty. Trevlig lördag! Jo. :)
Söndag blir lugnt med familjemiddag.

Sen ska jag givetvis hinna med min bästa vän - han ska motioneras och tas hand om på bästa sätt som vanligt! :) ♥

Karin
2012-08-24 @ 17:44:57

Jag tänkte börja gå på afrodans/zumba :D

Svar: Åh kan vi inte börja tillsammans då? Jag funderade på att köpa ett typ 10-kort någonstans så kan man testa lite.. :) /M
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0