onsdag


Då har vi redan kommit till veckans mitt. Tiden springer iväg! :)

Planen för idag är att rida min fina springare. Nu är vi nästan helt tillbaka på banan. Känns riktigt bra! Så fort vi är helt fit for fight ska hans tjocka mage tränas bort för ja, den har växt något under månaden han har fått vila nu.... Så två flugor i en smäll och försöka få bort min också kanske? ;)

Sen imorgon är det lång dag på jobbet och på fredag blir det kort dag! Därefter helg igen! :)

Min mobil har förövrigt gått sönder... Ja eller skärmen har fått ett antal sprickor så den funger ju egentligen precis som den ska fortfarande. Men är inte helt nöjd. Ska kolla upp om det går på försäkringen eller om jag måste betala nått.. Hm. Det hände ju på jobbet så kanske kan klassas som en form av arbetsskada? :P

Ha en fortsatt trevlig dag!

:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0