half a day

Vilken dag jag har haft! 12 timmar spenderade jag på jobbet idag. det gör jag helst inte om! Men jag fick faktiskt en hel del gjort! :)

Helgen har i alla fall vart lugn och skön. Det blev bara mys och lite grillning med kär vänner, riktigt skönt. :)
Stallet har såklart stått på schemat och N verkar pigg å kry nu! :) Så från och med imorgon är det dags att sätta igång honom på allvar, och planerar för ett ridhus besök inom kort för att kunna känna igenom honom ordentligt.. Ska bli skönt att komma igång! :)

Jag har förresten kommit över instagram på mobilen.. Tycker det verkar rätt najjs, så testa! Ladda ner appen och kika in det. Det kostar ingenting! ;) Kul med mer bilder än bara statusuppdateringar..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0