set fire to the rain


Jaha nu sitter man här igen.

Måste börja med att spotta ur mig lite om en sak som upprör!
Jag jobbade nämligen igår på ett fritids här i stan, suck säger jag bara.... Jag lider med dessa stackrare som jobbar på fritids! Dåliga lokaler som inte rymmer de stora barngrupper som är idag och dessutom är de inte anpassade för fritidsverksamhet! :S Jag blev helt slut av att vara där i fyra ynka timmar.. Varför kan inte komunerna satsa mer pengar på skolor och fritids? Mer personal behövs verkligen överallt. Det kan inte vara så att man ska vara en vuxen på tjugo barn? Det är så sjukt och jag blir så arg! All heder till stackrarna som sliter på fritids det säger jag bara!

Så nu fick jag ur mig det..
:P

Har idag tillbringat morgonen i stallet. Hovis har varit där så pållen har fått fina fötter och nya skor. :) Ska åka ut i eftermiddag och rida lite sen.

Nu hade jag tänkt mig att jag skulle plugga lite. Men motivationen är inte på topp så jag kommer liksom aldrig igång.. Men måste verkligen sätta igång efter det detta inlägg! Har en väldigt tjock bok som ska läsas till imorgon..

I helgen blir det bröllopskörning på lördag i E-tuna. Och innan den ska jag försöka hinna förbi en hästloppis och kanske fynda lite! :) På söndag blir det ev att åka till Enköping och titta på när Yonna ska ställas ut. :) Så hoppas på en trevlig helg!



Lite bilder från stallet igår. 









 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0