up for some hard work?


Kunde haft en topen helg i sommarstugan men in förkylning satte stop för det. :( Fast lite skönt var det att vila upp sig lite där.. såklart! Nästa helg blir det partaj där uppe för min morfar som har fyllt 75. :) Det ska bli roligt, då nästan hela släkten kommer dit..

Men innan det har jag en slutspurtsvecka framför mig! Idag blev det dock sovmogon, men det fick jag inte reda på förrän jag var uppe.. Så här sitter jag. Hihi. Ska dock till skolan sen lite senare och planera vår redovisning som vi ska ha imorgon.  Sen blir det en heldag på onsdag med det andra grupparbetet och förhoppningsvis kan vi avsluta det då! :) Så ska det bara redovisas nästa vecka sen är skolan klar för denna termin! Vilken lycka! :)

Så då är det inte så långt kvar tills det är dags att börja på bastis. Det ska bli spännande. :) Tänk att jag ska laga mat en hel sommar. Undra hur det kommer gå? Måste testa några rätter innan jag börjar men det får bli nästa vecka när jag har det lite lugnare.

Ska ta bort min andra blogg igen. Det var lite drygt att sitta och skriva på två. Så ni får stå ut med mitt hästtjat här ibland i alla fall. ;)

Lite bilder från helgen:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0