home again


Nu är jag hemma igen efter en andra jobbvecka. Har haft en helt okej vecka med härliga barn och arbetskamrater. Sen såklart toppen väder! :)
Men det ska bli skönt att äntligen få vara lite ledig. :) Eller ja ledig ch ledig. Idag åker jag tillbaka till bastis för att hjälpa Linnea när hon ska tävla fälttävlan! :) + att jag och C ska vara funktionärer på eftermiddagen. Det ska nog blir roligt, hoppas vädret håller upp bara.

Imorgon tar vi en tripp till Mora för att kika på en lägenhet, det ska bli otroligt spännande! :D Den verkar supermysig så vi hoppas på det bästa!

Igår var jag hos min pålle som jag inte sett på hela veckan! :( Tror han var glad och se mig iaf, möttes av härliga gnäggningar! :) Ska till honom nu på morgonen men blir ingen ridning. Ska försöka hinna med det imorgon sen istället efter vår tripp.
I veckan sen blir det mycket trim och till helgen kommer pappa så då ska vi träna i två dagar. Förhoppningsvis :) Sen tar jag med honom till bastis en vecka, får se hur det går! :P

Nej nu måste jag byta om och fara till stallet. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0