Gothenburg and horses


Matematik tentan avklarad. Yes. Det kändes faktiskt ganska bra. Förutom att jag inte kunde första frågan! Haha. Men ärligt, vad fan är rika tal? Jag har helt missat det.

Fast nu skiter jag i skolan. Imorgon drar jag och min prins till Göteborg! :D Det blir en massa häst hela helgen för det är nämligen Skandinavium Horse Show. :) Me like!

Ska bli skönt att komma bort ett par dagar.

Men innan vi åker imorgon ska jag åka ner till Specsavers och hämta ut mina nya glasögon! Lyx att de hann komma innan denna helg. Lagade mina gamla helt i onödan nu bara för det, men men de kan vara bra och ha ibland.



Dessa ska jag ha! Sedan blir det ett par till lite mer neutrala. :)



 

Idag annars så har jag och Älsk vart i stallet och ridit i det vackra vädret! Super mys. ♥ :)


Trevlig helg allesammans! :)


    




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0