right now right here


Det bästa med att ha en hund det är känslan när man är på väg hem efter en väldigt trist dag, att någon väntar på en hemma och kommer vara glad att just du kommer hem! :) Så himla skön känsla. Ännu bättre känns det att åka hem och man vet att ens underbara sambo är hemma. Men idag var inte fallet så.. Jag fick nöjja mig med Yasko. :)

Imorse måste jag ha varit den mest förvirrade människan någonsin. Jag åkte hemifrån och lämnade allt jag behövde ha med mig hemma. Där bland min mobil. Jag har känt mig så extremt naken utan min mobil så det är helt sjukt! Men jag klarade mig en hel dag utan min smartphone haha. Never again! Dessutom massa strul med kommunikationen med handledaren som resulterade i att jag och Maria fick stanna i E-tuna lite längre än vad vi hade tänkt. Det ordnade sig dock väldigt bra!

Ja på jobbfronten då.. Jag har blivit erbjuden två tjänster utav tre intervjuer. Jag väntar på svar från fjärde intervju och ska på tre intervjuer till som det ser ut nu. Det är så spännande! Och kul att faktiskt ha lite valmöjligheter! :)
Hur som helst så har jag tackat nej till de två tjänsterna jag har blivit erbjuden.
-Kaxigt och vågat säger vissa.
-Dumt säger andra.
Jag säger att jag följer mitt hjärta. Den första tjänsten kände jag direkt att den inte var nått för mig. Den andra var intressant men jag var/är tveksam till personalen på avdelningen och hur jag skulle trivas med dem. Så det blev nej till båda..

Och jag väntar på svar från min fjärde intervju och den känns väldigt aktuell och intressant! Så om jag blir erbjuden den tjänsten kommer det nog poppa upp ett litet Ja från mig! ;) Men flera intervjuer på gång så man vet aldrig vad som händer! Spännande och nervöst är det!

Oj det blev ett långt inlägg idag.
Nej nu ska jag klä på mig lite varma kläder och ge mig ut i blasksnön!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0