satisfaction

Tjolahopptjolahej!

Har ni haft en bra jul? Min har vart alldeles underbar! :)
Jag har fått så fina julklappar att jag känner mig riktigt bortskämd! Men det kan väl vara helt okej?

Jag har fått:

  • En svart stor prynadshäst. (Kommer en bild på den sen)
  • Regntäcke till N
  • Prestige senskydd till N
  • Grimma & grimskaft till N
  • Skor
  • Onepice
  • Morgonrock
  • Vantar med touch fingrar
  • Prestenkort på Rut mfl & Cubus
  • Presentkort på Hööks
  • Pengar

Sen har jag och C fått en del klappar tillsammans, bland annat ett sällskapsspel och lite annat. :) Nej julen har verkligen vart över förväntan och nu kan jag inte annat än längta till mellandagsrean så man får shoppa loss lite! ;) En nyårsklänning och nya ridbyxor står överst på listan av vad jag vill ha!

Längtar till nyår nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0