dan före dan..


Godmorgon.

Igår blev vi klara med det mesta julbaket. Vi fick till chokladgodis, marsipan figurer med choklad överdrag, cornflakes crisp och knäck. :) Funderar på att göra lite kola ikväll också sen ska vi väl vara nöjda.
Dock måste vi också bygga vårt pepparkakshus. Det har vi inte heller hunnit med. Får se om vi orkar med det det ikväll eller inte.

När C slutar jobbet idag blir det lite julklappshandel. Vi har några klappar kvar att införskaffa. :)

Men första ska jag till min underbara fyrbenta springare, åker nog dit om någon timme och rider ut en sväng. Jag tömkörde igår och tyckte jag fick loss honom ganska bra i båda sidor. Får se om det eventuellt blir en tripp till ridhuset imorgonbitti också. :)

Nu borde jag ta tag i sista plugget men skulle kännas ganska skönt att bara slappa en timme också...
Ge mig motivationen tillbaka please!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0